Dobrodošli v spletno trgovino Mami hobotnica (mamihobotnica.si). 

Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: “Pogoji”) določajo pogoje uporabe naše spletne trgovine, ki ponuja izdelke in e-knjige, ter urejajo pravice in obveznosti uporabnikov in podjetja Mami Hobotnica, Martina Zupanc Lah s.p., Zajčji Vrh 1, 8340 Črnomelj, matična številka: 8900329000, davčna številka: SI 59707852, kot upravitelja spletne trgovine (v nadaljevanju: “podjetje”).

Prosimo, da pred uporabo naše spletne trgovine natančno preberete te Pogoje, saj z uporabo spletne strani in nakupom naših izdelkov soglašate s temi Pogoji. 

Splošni pogoji začnejo veljati takoj, ko vstopite na spletno mesto z domeno mamihobotnica.si, in so veljavni na celotnem spletnem mestu, torej na vseh straneh in podstraneh spletnega mesta. Splošni pogoji, ki so veljavni v času oddaje naročila, zavezujejo kupca in ponudnika. Kupec se ob naročilu v celoti strinja s trenutno veljavnimi Splošnimi pogoji in jih sprejema.

Naša spletna trgovina je namenjena nakupu fizičnih izdelkov in digitalnih vsebin, kot so e-knjige, in je dostopna 24 ur na dan, vse dni v letu, razen v primeru tehničnih motenj ali drugih nepredvidljivih dogodkov. Za nakup je potrebno na blagajni vnesti podatke o kupcu, pri čemer morajo uporabniki zagotoviti točne in resnične podatke.

V teh Pogojih so podrobno navedene informacije o naročanju, plačilih, dostavi, pravicah kupcev do odstopa od pogodbe, varstvu osebnih podatkov in drugih pomembnih vidikih poslovanja naše spletne trgovine. Pogoji se redno posodabljajo, zato vam priporočamo, da jih pred vsakim nakupom ponovno pregledate.

Zahvaljujemo se vam za zaupanje in upamo, da boste z našimi izdelki in storitvami zadovoljni!

CENE 

Spletna trgovina Mami Hobotnica obratuje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke se lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletni strani. Vsi izdelki, navedeni na spletni strani, so na voljo do odprodaje zalog. Če izdelek ni več na voljo, je to primerno označeno. Enako je označeno in opozorjeno, če obstaja velika verjetnost, da izdelka zmanjka zaradi prevelike količine naročil. V tem primeru kupec prejme morebitno predplačilo vrnjeno ali pa se s podjetjem dogovori za dobropis. 

Cene, objavljene na spletni trgovini Mami Hobotnica, se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij. Morebitne promocijske/nižje cene so v spletni trgovini posebej označene. Veljavne cene so tiste, ki so na spletni strani v trenutku oddaje naročila oziroma tiste, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Vse cene so navedene v evrih, v ceno pa je že vštet DDV. Podjetje je zavezanec za DDV. Cene so veljavne od dneva objave, tekoči cenik velja do preklica. Pridržujemo si pravico do sprememb cenika brez predhodnega obvestila. Ceniki nimajo vnaprej določenega obdobja trajanja, veljavna pa je trenutno objavljena cena, ko si kupec ogleduje spletno mesto in v trenutku oddaje naročila.

DOSTAVA

Stroški dostave po pošti niso vključeni v ceno izdelkov in so določeni posebej, zaračunani so ob oddaji naročila. Dostava na vnaprej določena in dogovorjena prevzemna mesta po Sloveniji je brezplačna.

Dostava na dom ali izbrano lokacijo s strani kupca ni izvedljiva in je ponudnik ne izvaja. Dostava je možna zgolj na dogovorjenem prevzemnem mestu ob dogovorjenem terminu (ura in datum). Ura prevzema se lahko zamakne zaradi stanja na cesti ali drugih nepredvidenih razlogov, o čemer ponudnik kupce obvesti sproti. 

ARTIKLI

Artikli so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in bomo veseli, če nam jih sporočite na info@mamihobotnica.si.

NAROČILO FIZIČNIH IZDELKOV/PRIDELKOV

Po oddaji naročila prejme naročnik v svoj elektronski poštni predal potrdilo o prejemu naročila. Kupec lahko naročilo prekliče v roku ene (1) ure preko elektronske pošte ali po telefonu, kontaktni podatki so objavljeni na spletni strani. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena in veljavna.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Plačilo fizičnih izdelkov/pridelkov

Plačilo izdelkov je možno na naslednje načine:

Po predračunu na TRR: ko kupec opravi naročilo, prejme potrdilo o prejemu naročila in vse potrebne podatke za plačilo. Takoj ko je plačilo vidno v naši spletni banki, izdelke odpošljemo oz. pripravimo za dostavo na dogovorjeni prevzemni lokaciji.

S plačilno / kreditno kartico: ko kupec opravi naročilo, prejme potrdilo o prejemu naročila in je avtomatsko preusmerjen na vmesnik za izvedbo plačila s kartico. Takoj, ko je plačilo vidno sprovedeno, izdelke odpošljemo oz. pripravimo za dostavo na dogovorjeni prevzemni lokaciji.

Osebni prevzem: naročilo se prevzame in plača z gotovino na lokaciji ponudnika oziroma na drugi dogovorjeni lokaciji, v kolikor je ponujena možnost prevzemnega mesta.

Na tem mestu podjetje kupce opozarja, da je pogodba ob naročilu veljavno sklenjena in neprevzem izdelkov brez upravičenega razloga pomeni, da je prodajalec v izgubi zaradi hitro pokvarljivih izdelkov, ki jih nato mora prodati po nižji ceni ali celo zavreči. Iz tega razloga bo kupcu, ki ne prevzame naročila, zaračunano od 100% do 40% vrednosti naročila, odvisno od okoliščin primera.

Odstop od pogodbe pri naročilu hitro pokvarljivih izdelkov – blago, ki se hitro pokvari zaradi svoje narave in je potrebno izjemno skrbno skladiščenje (sadje, zelenjava, gobe …) – ali izdelkov po naročilu (slaščice) ni mogoč. Tako določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). Kupec se mora zavedati, da z oddajo naročila sklepa veljavno kupoprodajno pogodbo in veljajo zakonske določbe o neizpolnitvi obveznosti. 

Izjema od pravice do odstopa od pogodbe: Po ZVPot-1, natančneje 43.č člen (izjeme od pravice do odstopa), ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe v roku 14 dni pri nakupih na daljavo, vendar to ne velja za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe. To pomeni, da če kupec naroči hitro pokvarljiv izdelek, običajno nima pravice do preklica ali vračila tega izdelka po preteku zakonskega roka.

Neprevzem naročenega in obveznosti potrošnika pri naročilu: Če potrošnik ne prevzame naročenega hitro pokvarljivega izdelka, se še vedno šteje, da je pogodba sklenjena, in da kupec nosi odgovornost za izpolnitev svojih obveznosti, vključno s plačilom. V kolikor kupec naročila ne prevzame na dogovorjenem terminu ali na dogovorjen način (prevzem na sedežu podjetja, dostava preko dostavne službe …) še vedno nosi obveznost plačila, lahko pa naročeno prevzame 1 dan kasneje na sedežu podjetja, pri čemer sam nosi posledice poteka časa na blagu in sam pokrije stroške, ki so ob tem nastali (prevoz do sedeža podjetja). 

Plačilo nastalih stroškov: Podjetje si pridržuje pravico kupcu, ki hitropokvarljivega blaga ni prevzel, pa je naročilo oddal, zaračunati kritje nastalih stroškov v primeru neprevzema. 

V primeru naročila slaščic, vračilo ni možno in bo zaračunano 100% vrednosti izdelka.
V primeru naročila sadja in drugih izdelkov, kjer odstop od naročila po ZVPot-1 ni mogoč in je kupec zavezan k plačilu, si ponudnik pridržuje pravico zadržati od 100% do 40% vrednosti naročila, odvisno od okoliščin primera.

Prav tako si ponudnik pridržuje pravico omejiti možnosti bodočega poslovanja s fizično osebo, ki ne izpolni svojih pogodbenih obveznosti. Bodisi, da taki osebi ne omogoči več plačila po povzetju ali, da se odloči, da naročil s strani te osebe ne bo več sprejemal (t.i. “črna lista”).

Dostava fizičnih izdelkov/pridelkov na prevzemna mesta

Če za dostavo izberete prevzemno mesto, boste o točni lokaciji znotraj izbranega mesta obveščeni preko e-maila najkasneje en dan pred dostavo. Dostava se izvrši na določeno prevzemno mesto v terminu, ki je vnaprej razpisan.

Kupec, ki na prevzemno mesto v dogovorjenem terminu ne pride, trpi posledice opisane v prejšnji točki zgoraj. 

Dostava fizičnih izdelkov/pridelkov preko pošte

Nekatere izdelke v spletni trgovini je možno dostaviti preko pošte. Način dostave ni na voljo za vse izdelke, temveč zgolj za posebej izbrane. 

Naročilo, oddano v spletni trgovini Mami Hobotnica, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, ga običajno odpošljemo še isti dan, ko je vidno plačilo naročenega .

Za dostavo skrbi Pošta Slovenije, ki pošiljko dostavi večinoma že naslednji delovni dan po dnevu odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle odposlali.

Ponudnik odpošlje izdelek/ke v obljubljenem roku, torej v roku 48 ur odkar je plačilo vidno na računu ponudnika. Pošiljka navadno prispe že naslednji dan po odpošiljanju. Običajno dostavna služba izdelek dostavi v treh dneh, možno je podaljšanje zaradi razlogov na strani dostavne službe. 

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za zamudo in poškodovane izdelke, za katere je odgovorna dostavna služba. Kupec je dolžan takoj po prevzemu pregledati paket in ob morebitnih poškodbah nemudoma obvestiti dostavno službo ter z njihovo pomočjo sestaviti reklamacijski zapisnik o poškodovani pošiljki.

NAROČILO IN PLAČILO E-KNJIGE IN SPLETNEGA PROGRAMA

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Pogodbo lahko sklene oseba, ki je polnoletna in navede pravilne podatke ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupec lahko naročilo prekliče v roku ene (1) ure po oddaji naročila preko elektronske pošte ali telefona. Če naročila ne prekliče v tem roku, je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena, kupec pa se zaveže k plačilu. Po treh (3) dneh ponudnik pošlje opomnik na mail kupca, če plačila ni. Če plačilo ni izvedeno v roku sedmih (7) dni, se naročilo samodejno prekliče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Kupec ob potrditvi nakupa avtomatsko prejme račun na vpisan elektronski naslov.

Dostava e-knjige in spletnega programa:

  • V primeru plačila s kartico kupec prejme e-knjigo preko e-maila takoj po izvršenem plačilu. V prejetem e-mailu bo povezava za prenos e-knjige v obliki PDF datoteke.
  • V primeru plačila po predračunu kupec prejme e-knjigo preko e-maila najkasneje v roku 72 ur po tem, ko je plačilo vidno pri ponudniku.
  • Povabilo v spletni program za sproščeno uvajanje hrane kupec prejme preko e-maila najkasneje v roku 72 ur po tem, ko je plačilo vidno pri ponudniku. Za uporabo programa je potreben aktiven Facebook profil in dostop do njega.

Odstop od pogodbe: V skladu s 43.č členom ZVPot-1 kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za dobavo digitalnih vsebin, ki niso dostavljene na otipljivem nosilcu podatkov, če je ponudnik izpolnil svoje obveznosti in je bil prenos digitalne vsebine opravljen z izrecnim soglasjem kupca pred iztekom roka za odstop od pogodbe ter po predhodni potrditvi kupca, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Kupec se z oddajo naročila in potrditvijo nakupa izrecno strinja, da ponudnik začne izpolnjevati svoje obveznosti z dostavo e-knjige ali spletnega programa takoj po potrditvi plačila. Kupec se prav tako strinja, da z izvedbo naročila izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Reklamacije: V primeru, da kupec ne prejme e-knjige ali povabila v spletni program v predvidenem roku, mora ponudnika o tem obvestiti preko elektronske pošte. Ponudnik bo težavo rešil v najkrajšem možnem času in zagotovil dostop do kupljene vsebine.

Pravica kupca do odstopa od pogodbe

Kupec (fizična oseba, ki pridobi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku na njegov elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop od pogodbe začne teči en dan po datumu prevzema blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, razen če ponudnik sam ponudi, da stroške nosi on. Blago mora kupec vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni po tem, ko je obvestil prodajalca o svojem odstopu. Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Izjeme pri pravici do odstopa od pogodbe:

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v takšnem smislu, v naslednjih primerih:

  • če je blago izdelano po natančnih navodilih kupca ali je prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • če gre za blago, ki je zaradi svoje narave hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • če je blago zaradi svoje narave neprimerno za vračilo (npr. higienski izdelki, če je bila embalaža odprta);
  • če gre za dobavo digitalne vsebine, ki ni dostavljena na otipljivem nosilcu podatkov, če je bila izvedba že začeta z izrecnim soglasjem kupca in z njegovim predhodnim soglasjem, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Seveda kupec ohrani možnost reklamacije, kot mu dovoljujejo zakonske določbe, torej če je blago ob dostavi poškodovano ali neustrezno, o čemer mora kupec prodajalca obvestiti nemudoma po dostavi, najkasneje 24 ur po dostavi izdelkov. Če pride do poškodbe med dostavo, je pomembno tudi, da kupec ohrani dokazila (npr. fotografije poškodovanega izdelka) in jih posreduje prodajalcu kot dokaz o stanju izdelka ob dostavi.

Vračilo blaga:

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Če kupec blago uporablja v obsegu, ki presega zgolj pregled in preizkus, ki sta potrebna za ugotovitev dejanskega stanja (kot bi to storil v fizični trgovini), lahko ponudnik uveljavlja odškodnino zaradi zmanjšanja vrednosti blaga.

Vračilo plačila:

Ponudnik bo kupcu vrnil vsa opravljena plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, če je kupec izbral drugačno vrsto dostave od najcenejše ponujene oblike standardne dostave), takoj ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

Ponudnik si pridržuje pravico kupcu vrniti le stroške za najcenejšo obliko standardne dostave, ki je bila ponujena. Če je kupec izbral dražjo dostavo (npr. hitro dostavo ali dostavo s posebnimi pogoji), ponudnik ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, ki izhajajo iz te izbire.

To pomeni, da:

  • Kupec prejme povračilo stroškov standardne dostave.
  • Kupec ne prejme povračila za dražje oblike dostave, če jih je izbral sam.

Ponudnik si pridržuje pravico, da odpove naročilo in dostavo naročenega blaga v primeru, da teh izdelkov zaradi izjemnih okoliščin ali povečanega povpraševanja zmanjka na zalogi. V primeru odpovedi bo ponudnik kupca o tem obvestil v najkrajšem možnem času in mu omogočil izbiro med vračilom kupnine ali zamenjavo izdelka z drugim enakovrednim izdelkom, če je ta na voljo. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi odpovedi dostave zaradi pomanjkanja zalog.

VARNOST

Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Podatki o karticah in dostopih do plačilnih sistemov se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine, so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Varovanje osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov, Mami Hobotnica, Martina Zupanc Lah, s.p. (v nadaljevanju te točke: upravljavec), se zavezuje k skrbnemu in trajnemu varovanju osebnih podatkov uporabnikov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).

Vrste obdelovanih podatkov: Upravljavec hrani in obdeluje naslednje osebne podatke registriranih uporabnikov spletne trgovine za namene izpolnjevanja naročil in ostale potrebne komunikacije:

  • ime in priimek,
  • e-poštni naslov,
  • kontaktni telefon,
  • primarni naslov in naslovi za dostavo,
  • država prebivališča,
  • čas in datum registracije,
  • arhiv komunikacije z upravljavcem.

Namen obdelave osebnih podatkov: Osebne podatke uporabnikov obdelujemo izključno za:

  • izpolnitev naročil (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov),
  • pošiljanje komunikacij v zvezi z naročili in storitvami spletne trgovine,
  • obveščanje o pomembnih spremembah storitev in ponudbe,
  • obdelavo reklamacij in vračil.

Osebni podatki uporabnikov ne bodo predani nepooblaščenim tretjim osebam, razen kadar je to potrebno za izpolnitev pogodbenih obveznosti (npr. dostavna služba za pošiljanje naročil) ali ko to zahteva zakonodaja.

Zakonitost obdelave: Obdelava osebnih podatkov se izvaja na podlagi:

  • sklenjene pogodbe (naročilo),
  • zakonitega interesa upravljavca (npr. komunikacija z uporabniki, izboljšanje storitev),
  • privolitve posameznika za obdelavo osebnih podatkov za določene namene (npr. prejemanje novic in promocijskih sporočil).

Hramba osebnih podatkov: Osebni podatki se hranijo toliko časa, kolikor je to potrebno za dosego namena, za katerega so bili zbrani. Po izpolnitvi pogodbenih obveznosti se podatki hranijo še 5 let v skladu z zakonskimi obveznostmi glede hrambe poslovne dokumentacije. Podatki, ki se obdelujejo na podlagi privolitve (npr. za pošiljanje promocijskih obvestil), se hranijo do preklica privolitve.

Pravice uporabnikov: Uporabniki imajo v skladu z GDPR naslednje pravice glede svojih osebnih podatkov:

  • pravica dostopa do svojih osebnih podatkov,
  • pravica do popravka netočnih podatkov,
  • pravica do izbrisa osebnih podatkov (pravica do pozabe), če ni zakonskih obveznosti za nadaljnjo hrambo,
  • pravica do omejitve obdelave,
  • pravica do prenosljivosti podatkov,
  • pravica do ugovora zoper obdelavo na podlagi zakonitega interesa,
  • pravica do preklica privolitve za obdelavo osebnih podatkov, kadar ta temelji na privolitvi.

Uporabniki lahko svoje pravice uveljavljajo tako, da upravljavca kontaktirajo na info@mamihobotnica.si ali pošljejo pisno zahtevo na e-naslov info@mamihobotnica.si.

Varnost osebnih podatkov: Upravljavec izvaja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito osebnih podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, izgubo ali uničenjem. Osebni podatki, ki se prenašajo preko spleta (npr. ob nakupu ali registraciji), so ustrezno kodirani in zaščiteni z uporabo naprednih varnostnih tehnologij (npr. SSL certifikatov).

Obdelava s strani tretjih oseb: Za namene izpolnjevanja naročil in zagotavljanja storitev lahko upravljavec sodeluje z zunanjimi ponudniki storitev (npr. dostavnimi službami, ponudniki plačilnih storitev), ki obdelujejo osebne podatke izključno v okviru pooblastil upravljavca in skladno z GDPR.

Odgovornost uporabnika: Uporabnik je odgovoren za varnost svojih dostopnih podatkov (uporabniško ime in geslo) ter zagotavljanje ustrezne zaščite svoje naprave (npr. z antivirusnimi programi).

Pritožba glede varstva osebnih podatkov (ZVOP-2)

Ponudnik obdeluje osebne podatke skladno z veljavno zakonodajo, zlasti Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Kupec ima pravico vložiti pritožbo v zvezi z obdelavo osebnih podatkov, če meni, da so bile njegove pravice glede varstva osebnih podatkov kršene.

Postopek vložitve pritožbe:
Pritožba glede obdelave osebnih podatkov se lahko vloži pisno preko e-poštnega naslova info@mamihobotnica.si. Pritožba mora vključevati:

  • opis domnevne kršitve,
  • podatke o tem, katere pravice iz GDPR ali ZVOP-2 naj bi bile kršene,
  • kontaktne podatke za obveščanje o poteku postopka.

Rok za odgovor na pritožbo:
Upravljavec je dolžan potrditi prejem pritožbe v petih delovnih dni in kupca obvestiti o predvidenem času rešitve pritožbe. Upravljavec mora pritožbo obravnavati in nanjo odgovoriti v 30 dneh od prejema. Če je zadeva kompleksna, se rok za obravnavo lahko podaljša za dodatna dva meseca, pri čemer mora upravljavec o tem kupca obvestiti.

Če kupec meni, da obdelava osebnih podatkov ni bila ustrezno rešena, lahko vloži pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Mami Hobotnica in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Mami Hobotnica in logotip sta v lasti Martine Zupanc Lah.

SPORAZUMNO REŠEVANJE SPOROV

Ponudnik si prizadeva, da se morebitni spori med njim in kupcem rešijo hitro, učinkovito in sporazumno. V skladu z zakonodajo o varstvu potrošnikov, predvsem z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu s temi splošnimi pogoji.

V primeru, da se spor ne reši sporazumno, lahko kupec vloži predlog za začetek postopka izvensodnega reševanja potrošniških sporov pri izbranem izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki je vpisan v register izvajalcev pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Kupec lahko prav tako vloži pritožbo prek platforme za spletno reševanje sporov (SRPS), ki je na voljo tej povezavi.

Ponudnik se zaveda, da je nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški sodnega reševanja spora pogosto ovira za potrošnika pri sprožitvi spora, zato si bo prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno in brez nepotrebnih zapletov.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vsebino, objavljeno na straneh spletne trgovine upravljalca, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le za osebne in nekomercialne namene, pri čemer je treba ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Vsaka drugačna uporaba vsebin brez predhodnega pisnega dovoljenja upravljavca je prepovedana, skladno z veljavno zakonodajo o varstvu avtorskih pravic.

Upravljalec se trudi zagotavljati ažurno in natančno vsebino na spletni strani, vendar ne prevzema odgovornosti za morebitne napake ali netočnosti v objavljenih informacijah. Uporabniki uporabljajo objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Upravljalec ne jamči za neprekinjeno delovanje ali brezhibno delovanje spletne strani, prav tako pa ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi tehničnih napak, nepopolnih informacij ali drugih razlogov, ki izhajajo iz uporabe spletne trgovine.

Upravljalec in druge osebe, ki sodelujejo pri zasnovi in izdelavi spletne trgovine mamihobotnica.si, ne odgovarjajo za nobeno neposredno ali posredno škodo, ki bi izhajala iz uporabe spletnih strani ali nemogoče uporabe informacij na straneh. V primeru tehničnih težav ali napak v delovanju spletne strani se bo upravljalec potrudil odpraviti težave v najkrajšem možnem času, vendar ne prevzema odgovornosti za škodo ali izgube, ki bi jih uporabniki utrpeli zaradi motenj v delovanju.

Prikaz izdelkov: Upravljalec se trudi zagotoviti ustrezne in točne slike za vse izdelke v spletni trgovini. Razlike v barvnih odtenkih med prikazano sliko in dejanskim izdelkom ne vplivajo na kakovost izdelka in ne predstavljajo razloga za reklamacijo. Uporabnikom priporočamo, da se za podrobne informacije o izdelkih obrnejo neposredno na nas ali na proizvajalca.

V primeru napak pri opisu izdelkov, ki bistveno izkrivijo informacije o izdelku, ali drugih nepravilnosti, bo upravljalec kupcu omogočil odstop od pogodbe brez dodatnih stroškov, skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

Upravljalec si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja kadarkoli, brez predhodnega obvestila, pri čemer bodo spremembe objavljene na spletni strani. Spremembe začnejo veljati z dnem objave na spletni strani.

PODATKI O PODJETJU

Mami Hobotnica, Martina Zupanc Lah, s.p.
Zajčji Vrh 1
8340 Črnomelj
DŠ: SI59707852
MŠ: 8900329000
SI56 1010 0005 9314 040

Mail: info@mamihobotnica.si

Telefon: 070 155 144