Letalski mango (kos)

10,00 

Najnižja cena zadnjih 30 dni: 10,00 .

  • Bogat okus
  • Izjemno sočen
  • Kremasto in mehko meso manga
  • 100 % naraven
  • Poreklo: Republika Gana
  • Količina: med 0,5 kg in 0,7 kg
Šifra: 295 Kategorija:

Ni na zalogi

Opis

Letalski mango pomeni, da gre za mango, ki je do Slovenije pripotoval z letalom. Je 100% naraven, bogatega okusa, izjemno sočen, meso manga je kremasto in mehko.

Na voljo je sorta Kent. Ima klasično obliko manga, pri katerem je lupina zelena z rahlo rdečico, ko je zrel. Meso je sočno in zlato rumene barve. Sorta Kent je znana po izjemno sladkem in tropskem okusu (aromatičen okus z notami marelice in breskve). Sama tekstura pa je kremasta in gladka, z minimalno vsebnostjo vlaken.

Poreklo: Republika Gana

Količina: med 0,5 kg in 0,7 kg

Kdaj bo mango pripravljen, da ga pojeste?

Ko ga boste prevzeli, ga za nekaj dni postavite na sobno temperaturo. Ko bo mehek na otip, je dovolj zrel. Šele, ko je zrel, ga lahko postavite na hladno, če ga ne bi želeli pojesti takoj. Dokler mango ni zrel, ne priporočamo, da ga daste na hladno, saj lahko notri postane črn.

Shranjevanje: Shranjevati v hladnem in mrzlem prostoru.

Uvoznik: Lili shop, Trgovina na drobno z živili, Patricija Bižal s.p.

Fotografije so simbolične.

Customer Reviews

Based on 2 reviews
50%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
50%
(1)
I
Irena Pudgar
Odlično

Sočen. Ravno prav zrel.

N
Nastja Pungračič Šprogar
Porazno

Slabo oceno sem že oddala za sugarloaf ananas, pa vidim da ste izbrisali in da puščate samo komentarje in ocene ki imajo 5 zvezdic. To veliko pove o vas, nažalost. Mango smo prerezali dva tedna po tem ko sem ga prišla osebno prevzet..kaj naj rečem..razočarana še bolj kot za ananas. Čeprav je bil na otip mehek, kar bi naj pomenilo da je zrel, je bil izredno kisel in poln nitk ki se zataknejo za zobe. Izredno neužiten, tako kot ananas. Dober marketing, izdelek pa vse drugo kot za kar se oglašuje. Cena pa takšna kot da sta ananas in mango iz zlata. Stran vržen denar, najbolj pa sem razočarana sama nad samo da se pustim pretentat dobremu marketingu. Lekcija osvojena, ponovljena pa nikoli več.

Pozdravljeni,

škoda, da niste poslali fotografije - večkrat povemo, da je treba poslati fotografijo sadja, ki ni v redu, da lahko rešimo reklamacijo. Je pa danes šele 11. dan od prevzema. Brez fotografije žal težko komentiramo, zakaj sadje ni bilo tako, kot naj bi bilo. Žal mi je, da ste imeli slabo izkušnjo, in da vam ni bil všeč. Mnenje sicer ni bilo izbrisano, kot tudi ne bo to. :) Podrobnejši odgovor pa smo vam že poslali na e-mail.

Lep pozdrav,
Martina
Mami Hobotnica