POGOJI POSLOVANJA

Pogoji poslovanja spletne trgovine Mami Hobotnica so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo), Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 117/04, 46/06, 126/07, 86/09 in 78/11) in priporočili Gospodarske zbornice Slovenije.

Spletno trgovino Mami Hobotnica upravlja Mami Hobotnica, Martina Zupanc Lah, s.p. (v nadaljevanju: ponudnik).

Navedeni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem obisku ali nakupu na spletni strani, in sicer z oddajo naročila na spletni strani www.mamihobotnica.si. S potrditvijo naročila kupec sprejme splošne pogoje poslovanja tako, da obkljuka klavzulo »Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. Splošni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli dopolnijo z novimi določili, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu.

 

1. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

2. Cene

Spletna trgovina Mami Hobotnica obratuje 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izdelke se lahko izbira in naroča iz seznama izdelkov na spletni strani. Vsi izdelki, navedeni na spletni strani, so na voljo do odprodaje zalog. Če izdelek ni več na voljo, je to primerno označeno.

Cene, objavljene na spletni trgovini Mami Hobotnica, se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij. Morebitne promocijske/nižje cene so lahko v spletni trgovini posebej označene. Veljavne cene so tiste, ki so na spletni strani v trenutku oddaje naročila oziroma tiste, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Vse cene so navedene v evrih. Stroški dostave po pošti niso vključeni v ceno izdelkov. Dostava na prevzemna mesta po Sloveniji je brezplačna.

 

3. Artikli

Artikli so pogosto ažurirani. Trudimo se, da so informacije o njih in fotografije posodobljene in točne, za morebitne napake se opravičujemo in bomo veseli, če nam jih sporočite na info@mamihobotnica.si.

 

4. Postopek nakupa

4.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici oz. odstranjevanje le-tega;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini;
  • izbor načina dostave oz. prevzema izdelka;
  • izbor načina plačila;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

 

4.2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

 

4.3. Naročilo fizičnih izdelkov/pridelkov

Po oddaji naročila prejme naročnik v svoj elektronski poštni predal potrdilo o prejemu naročila. Kupec lahko naročilo prekliče v roku ene (1) ure preko elektronske pošte ali po telefonu. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena.

Ponudnik odpošlje izdelek/ke v obljubljenem roku, torej v roku 48 ur od vidnega plačila. Pošiljka po navadi prispe že naslednji dan po odpošiljanju. Dostavljavec je dolžen pošiljko dostaviti v roku treh dni. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

4.3.1. Plačilo fizičnih izdelkov/pridelkov

Plačilo izdelkov je možno na naslednje načine:

– Po predračunu na TRR: ko kupec opravi naročilo, prejme potrdilo o prejemu naročila in vse potrebne podatke za plačilo. Takoj ko je plačilo vidno v naši spletni banki, izdelke odpošljemo.

– S plačilno / kreditno kartico: ko kupec opravi naročilo, prejme potrdilo o prejemu naročila in je avtomatsko preusmerjen na vmesnik za izvedbo plačila s kartico. Takoj, ko je plačilo vidno sprovedeno, izdelke odpošljemo.

– Osebni prevzem: naročilo se prevzame in plača na lokaciji ponudnika oziroma na drugi dogovorjeni lokaciji, v kolikor je ponujena možnost prevzemnega mesta.

4.3.2. Dostava fizičnih izdelkov/pridelkov

Naročilo, oddano v spletni trgovini Mami Hobotnica, gre na pot v najkrajšem možnem času. Če je na zalogi, ga običajno odpošljemo še isti dan.

Za dostavo skrbi Pošta Slovenije, ki pošiljko dostavi večinoma že naslednji delovni dan po dnevu odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle odposlali.

 

4.4. Naročilo in plačilo e-knjige in spletnega programa

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.
Kupec lahko naročilo prekliče v roku ene (1) ure preko elektronske pošte ali po telefonu. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom nepreklicno sklenjena. Kupec se z oddanim naročilom zaveže k plačilu. Če plačilo ni izvedeno v roku sedmih (7) dni, se naročilo prekliče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

V primeru plačila s kartico kupec prejme e-knjigo preko e-maila takoj po izvršenem plačilu. (V prejetem e-mailu je povezava, ki jo kliknete in na vašo napravo se bo prenesla PDF datoteka.)
V primeru plačila po predračunu pa kupec e-knjigo prejme preko e-maila najkasneje v roku 72 ur po tem, ko je plačilo vidno pri ponudniku. (V prejetem e-mailu je povezava, ki jo kliknete in na vašo napravo se bo prenesla PDF datoteka.)

Povabilo v spletni program za sproščeno uvajanje hrane dobite preko e-maila najkasneje v roku 72 ur po tem, ko je plačilo vidno pri ponudniku (ne glede na to, ali je plačilo opravljeno s kartico ali kot nakazilo na TRR).

 

5. Pravica kupca do odstopa od pogodbe

Kupec (fizična oseba, ki pridobi blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku na njegov elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru, ko je bilo blago izdelano po natančnih navodilih kupca, ko je bilo blago prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ko blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu je že potekel rok uporabe.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Če kupec želi odstopiti od pogodbe, blaga pred tem ne sme neovirano uporabljati. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve dobave blaga kupcu, če ima ta neporavnana pretekla naročila ali je v pravnem sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne trgovine Mami Hobotnica ali zlorablja pravico do vračila blaga skladno s 43.č členom Zakona o varstvu potrošnikov.

 

6. Varnost

Uporabljamo ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Podatki o karticah in dostopih do plačilnih sistemov se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine, so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

 

7. Varovanje osebnih podatkov

Mami Hobotnica, Martina Zupanc Lah, s.p. (v nadaljevanju: upravljavec) se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Spletno mesto za nedoločen čas oz. do prejema preklica s strani posameznega uporabnika hrani naslednje podatke registriranih uporabnikov spletne trgovine: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije.

Navedene osebne podatke uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z registriranimi uporabniki spletne trgovine. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova in drugih podatkov ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

8. Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
– pošiljatelj bo jasno razviden,
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

9. Pravno obvestilo

Spletna trgovina Mami hobotnica in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Mami Hobotnica in logotip sta v lasti Martine Zupanc Lah.

 

10. Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@mamihobotnica.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

11. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja
potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

12. Odveza odgovornosti

Vsebino, objavljeno na straneh spletne trgovine upravljalca, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Upravljalec zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani, vendar ne prevzema nobenih garancij o njeni ažurnosti in/ali natančnosti. Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.

Upravljalec ali katerakoli izmed drugih pravnih ali fizičnih oseb, ki so sodelovale pri nastanku in izdelavi spletne trgovine mamihobotnica.si, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh spletne trgovine mamihobotnica.si ali za kakršnekoli tehnične napake. Prizadevamo si priskrbeti ustrezne slike za vse izdelke v spletni trgovini mamihobotnica.si. V primeru morebitnih razlik med barvnimi odkloni in dejanskimi izdelki, to ne vpliva na lastnost izdelka. Dopuščamo možnosti za nepravilnosti podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala v spletni trgovini mamihobotnica.si. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka. V primeru napak vam bomo omogočili odstop od pogodbe na naše stroške.

Upravljalec si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine mamihobotnica.si kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.

 

13. Podatki o podjetju

Mami Hobotnica, Martina Zupanc Lah, s.p.
Dobindol 10
8323 Uršna sela
DŠ: 59707852
MŠ: 8900329000
SI56 1010 0005 9314 040

Mail: info@mamihobotnica.si

Telefon: 070 155 144